Måndag v33+1



Tiden går väldigt fort, fast samtidigt känns det så långt med 7 veckor kvar till beräknad förlossning. När jag var i v20 tyckte jag att halva tiden var jättelite kvar. Nu, när det ´´bara´´ är 7 veckor, blir jag otålig. Jag hoppas ju på att bebisen vill komma ut lite för tidigt, så jag får ha honom/henne på julafton. Det vore mysigt. Mamma tror att jag ska få på annandagen och mormor tror att jag ska fgå över till 3 januari. Det är ju inget man kan styra över, bebisen gör precis som den vill. Men önska kan man ju alltid få göra!
Hilda, Andreas syskonbarn, är född på nyårsafton.

Är hemma hos Andreas nu. Det blev inte mycket dataplugg i går, men i dag måste jag verkligen försöka att få någonting gjort. Andreas ska hjälpa mig när han kommer hem i kväll. Ska köpa det där matbordet på Jysk tror jag, ska prata med mamma om det i dag.

Och, om ni har några frågor, passa på att fråga så svarar jag så fort jag kan.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Har du förändrats på något sett sen du blev gravid?
Hur var du innan du fick veta att du skulle få barn, festade du mkt, rökte du?

2007-11-05 @ 12:41:06
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: klara

kan du inte skriva ner lite namn som ni har tänkt på?

2007-11-05 @ 13:19:46
Postat av: Anonym

när är bebisen beräknad att komma

2007-11-05 @ 16:25:47
URL: http://pieceofshit.blogg.se
Postat av: Ida(jag_duvet_jag)

Jag är född den 3.e jan.. älskar de, mitt i jul REAN
hihi =D

2007-11-05 @ 17:35:37
Postat av: Ida(jag_duvet_jag)

Jag är född den 3.e jan.. älskar de, mitt i jul REAN
hihi =D

2007-11-05 @ 17:35:48
Postat av: Amanda

Vad tycker dina släktingar respektive andreas släktingar om att ni skulle skaffa barn? någon som satt sig på tvären? Vad tror du personligen att det kommer att bli för något flicka pojke? Ha de super du å magen =)

2007-11-05 @ 17:36:55
Postat av: Pernilla

Hur många barn tror du att du vill ha?

2007-11-05 @ 17:37:55
Postat av: Hanna

Läste att du tänkte köpa ett matbord på jysk, om de e de vita för 1500 så köp de inte ! Ja köpte de i Maj å de e helt värdelöst, vi använder de typ aldrig men ändå är stolarna redan helt vingliga å bordet helt repigt :S De blir märken för allt verkligen ! Som om de e de så tycker ja inte att du ska köpa de :D
Ha de bra, å lycka till med bebisen !

2007-11-05 @ 17:41:00
URL: http://favali.blogg.se
Postat av: Anonym

hur blir det med ett syskon till detta barn? tycker du/ni det känns okej att vänta massa år för att möjligtvis utbilda er/skaffa jobb med stadig ekonomi eller vill ni skaffa barn så de kommer tätt intill varandra så det inte blir så stor åldersskillnad? Hur tänker ni med er framtid överhuvudtaget i förhållande till barn/utbidning/arbete/bostad och så? :)

2007-11-05 @ 19:27:05
Postat av: Sofie

Har du förlorat några kompisar när du avslöjade att du var gravid? Händer ju tyvärr för ofta :S. Kollar du Emelies blogg varje dag, eller så ofta du kan? Är hon liksom en förebild för dig? Jag vet att du nämnt henne i ett tidigare blogginlägg, men jag vill liksom bara höra med vad du tycker :D:P Finns det någonting du har blivit beroende av att äta massor av under graviditeten, förutom mandariner ^^?:P Guuud, vad kul det skulle va om du svarade på någon av dessa frågor :) Mysig fortsättning på kvällen :)

2007-11-05 @ 19:40:56
Postat av: Ellen

Hur ska du göra med skolan?

2007-11-05 @ 20:32:28
URL: http://karlssonellen.blogg.se
Postat av: S

Har du förändrats mycket som person och i dina åsikter/tankar/värderingar sen du vart gravid? Hur länge har du och pappan varit tillsammans? Vart kommer ni bo när bebisen kommit (har du säkert skrivit nån gång men jag har inte läst så länge..)Vad gör pappan nu (Jobbar/skola?)och hur gammal är han? Lycka till med allt, KRAM

2007-11-05 @ 21:46:15
Postat av: Marie

Vad har ni tänkt för vagn till bebisen?

mvh. marie 28,

2007-11-05 @ 21:57:52
Postat av: Sophia

Jag undrar fortarande vilken skola du går på, men du kanske inte vill svara på det. Tänkte bara om du glömt bort att skriva ett svar förrut. Men jag respekterar om du inte vill svara på det :P Förresten undrar jag också vad ni köpt för vagn :P

Lycka till med bebisen :)

2007-11-06 @ 10:37:34
URL: http://Sophiahjartajonas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0