Kör



Halloj.
I dag har jag varit på kör tillsammans med Josefine. Egentligen ska vi simma efteråt men det blev ingenting idag. Kände på riktigt hur julen närmar sig när vi sjöng olika lucia och julsånger. Jag (eller snarare Josefine) anmälde mig till Nora lucia. Den 13/12 ska vi i princip lussa kring halva stan. Det är ju inte så stor chans att just jag blir, men om, så kommer det verkligen att vara en upplevelse. Bara 10 dagar före beräknad förlossning! Jag kanske redan har en bebis hos mig då, vem vet.

Snart kommer Casper hit. Han ska sova här i natt och stanna tills i morgon eftermiddag. :)

I morgon kväll kommer Josefine och Simon hit på middag, så i morgon eftermiddag ska jag försöka hinna med att laga mat också. Fullt upp med andra ord! Jag har inte riktigt bestämt vad vi ska äta än, men trerättersmiddag blir det. Efter maten spelar vi nog något spel eller kollar på en film. Hur mysigt som helst!

Vad ska ni göra på halloween?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloween har redan varit ju...?

2007-11-02 @ 18:56:17
URL: http://violiejolie.blogg.se
Postat av: Hannah

Hej! Hannah här. :) Polisanmäl idioten som har kommenterat inlägget bebis. Om inte annat så anmäl personen till blogg.se eller något. Vilka idioter det finns..

2007-11-02 @ 20:15:20
URL: http://narmince.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0