Internet ur funktion


Andledningen till att jag inte bloggat på länge är inte att jag fått en bebis, tyvärr. Vårat internet har varit sönder sedan i lördags. Just nu är jag hemma hos Andreas och därför passar jag på att skriva ett par inlägg och lägga in lite bilder, tills internet hemma börjar att fungera igen.

Från igår till idag har jag varit barnvakt åt Casper. Han kom i går kväll och sov kvar i natt. Som vanligt är det mysigt att få ´låna´ honom men denna gång var han förkyld och hade feber, så jag tyckte synd om honom. Han har gråtit och darrat med underläppen och i natt hostade han mycket och andades tungt.

I lördags var Josefine hemma hos mig och vi tog en massa knasiga bilder med mina krukväxter och låtsasblommor, haha. Andreas tyckte att bilderna var superlöjliga men vi hade kul i allafall. Amelia, min syster, tog kort och arrangerade bilderna, hon tyckte också att det var roligt.

image210
image211
image212
image213


Kommentarer
Postat av: Anonym

jisses det ser ut som om din bebis ska ploppa ut när som helst:P är det inte jobbigt för din rygg? XD vilken månad är du i?^^ lycka till med allt!!

2007-11-26 @ 18:47:01
Postat av: erica

åh vilka söta bilder :) det är så vackert att vara gravid, det är verkligen jättefint på den sista bilden. Snart är det dags, t.om jag är skitnyfiken på vad det blir och på hur h*n ser ut! LYCKA TILL! det kan ju hända när som helst :)

2007-11-26 @ 23:51:01
URL: http://ericatimar.blogg.se
Postat av: Janni

Jättefina bilder.. Är såå avundsjuk på din snygga mage så du anar inte...

2007-11-27 @ 13:17:03
URL: http://www.innaj.blogg.se
Postat av: anna

åh, en bebis påväg.. vad mysigt nu till jul.. :)
du, tänka fråga dig en sak.. bilderna du lagt ut, har du otroligt fina gardiner i bakgrunden.. gillar dom verkligen.. Vart har du köpt dom? Hur mycket kostade dom?

Ha en toppen dag, Kram!

2007-11-27 @ 13:36:52
Postat av: nadja

gud va mysig den sista bilden ser ut!
jag blir avis på din mage, jag vill också ha tillbaka min bebismage!

2007-11-30 @ 12:08:53
URL: http://nadja92.blogg.se
Postat av: Lina

haha nej men gud vilka söta bilder! :D
& Jag måste bara säga att du är riktigt söt i dig själv, och för att inte tala om din dotter!
Ni verkar ha det jätte bra tillsammans, söta lilla familjen. & Vad duktiga ni är!

2008-04-10 @ 17:49:30
URL: http://dumed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0