Hemma igen,



Vi kom nyss hem från Enköping. Det blev ganska sent. Bilresan var ett rent helvete eftersom bebisen låg och sträckte på sig både uppåt och neråt. Känns trångt och spänt hur man än sitter. Nu längtar jag verkligen efter min underbara lilla tjej eller kille.

I Enköping har vi mest lekt med barnen. I dag var vi och kollade på Jysk och handlade mat. Vi hittade ett fint matbord där och jag funderar på att önska mig det i julklapp. Så ska jag köpa en julstrumpa till bebisen. I fall han/hon kommer före jul ska hon/han få paket i julstrumpa på morgonen. Andreas bara suckar, haha. Bebisen förstår ju inte det där med paket men det är ingen riktig jul utan julstrumpa med paket. Om bebisen blir försenad får det bli en försenad julklapp. Jag har köpt en cd skiva med speldosevaggvisor och en annan cd med sånger. Så har jag två tomtedräkter hemma, en tomteklänning och luva och en sparkdräkt med luva. Sätter in kort på dem sen.

Nu ska vi kolla på film.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0