Dataprov i morgon,



I morgon har jag dataprov så resten utav den här kvällen ska jag plugga till det. Hinner nog plugga en del i morgon också eftersom att jag har ett långt hål mellan matten och datan. ^ Hoppas att det går bra och att jag blir nöjd, vi har ju bara ett prov till innan kursen är slut. 
 
.. har blivit otroligt godis & sötsugen den senaste tiden. Jag äter socker som aldrig förr. Just nu skulle jag vilja gå och köpa en stor godispåse men jag gör inte det, för att jag vet att jag klarar mig utan. Ska skiva en apelsin som jag kan äta när datan blir outhärdlig. Har precis ätit mig mätt på spaghetti och köttfärssås, så gott så.

jag vet inte varför men jag tror på mina drömmar,
jag surfar på känslan som vågor när det strömmar.


Kommentarer
Postat av: des

datorkunskap är lätt :)
fick MVG i A kursen :)

2007-11-14 @ 18:31:01
URL: http://www.metrobloggen.se/des
Postat av: sofia

Lycka till! jag hade sån tur att vi hade inga prov i datakunskap! :D Vi får höras, Vi gick ju om varandra på msn igår, haha. Kram!

2007-11-14 @ 23:19:22
URL: http://sofiavernersson.blogg.se
Postat av: j

Åh :) jag såg Josefin i NA idag. Vad söta dom var! :)

2007-11-15 @ 11:41:56
URL: http://josephinelofborg.blogg.se
Postat av: unga mamman87

hittade just din blogg. är mamma själv nu men blir ändå avis på dig..... var gravid när jag var 17 men min mamma stödde mig inte. ingen gjorde det. så det blev en abort för jag visste inte vad jag skulle vända mig eller hur jag skulle göra. fan vad jag skulle velat ha en mamma som din som stöttade och så. du kan skatta dig lycklig. lycka till nu med bebben och det! att vara mamma är helt underbart:)

2007-11-15 @ 16:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0