Att göra lista


I morse satt jag och skrev en ´´att göra lista´´ för varje vecka. Det är många småsaker som måste fixas nu innan bebisen kommer ut. I dag köpte jag en overall, två små mössor och ett litet fårskinn att ha i vagnen. Köpte förresten en tröja och en bok till mig själv också.
Vagnen finns redan på babyproffsen, så vi kan hämta ut den när vi vill. Jag tänkte att vi skulle göra det en vecka innan beräknad förlossning om bebisen inte redan kommit då. Ska köpa med regn/vindskydd på en gång. Det kommer nog att bli en slaskig vinter, som det ser ut nu i allafall. Den här veckan ska jag ringa till socialen också, för att komma dit så Andreas kan bekräfta faderskapet (någonting som alla ogifta par får göra) Man kan välja att göra det när bebisen kommit, men jag har det hellre klart innan.

Och så har jag ju klippt mig idag. Så här korthårig har jag ALDRIG varit, haha. Två små mini tofsar på sidorna. Hon tunnade ur håret jättemycket också, så nu har jag inget hår kvar. Färgen blev superfin i allafall, röd/moccabrun. Jag vänjer mig nog vid det här också tids nog.

I morgonbitti MVC besök igen, vanlig kontroll. Sedan ska jag träffa Josefine och Jimena!

Bilder på mina inköp kommer sen.


Kommentarer
Postat av: ulrika

Vad duktig du är, jag är i v26 och har knappt någon energi alls och du är 10v före och i full rulle hela tiden! Jag tror ganska så säkert att du kommer bli en toppen bra mamma. Lycka till med allt!

2007-11-28 @ 16:33:44
URL: http://ulrikajaakola.blogg.se
Postat av: Cassandra

Lycka till med bebisen, den kommer bli så söt tror jag!
Visa bild på ditt hår sen, det lät jättefint! :D
Kram

2007-11-28 @ 17:53:56
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Postat av: Ellen

Nu börjar det närma sig. =) Lycka till!

2007-11-28 @ 18:00:39
URL: http://karlssonellen.blogg.se
Postat av: Mercedes

Visa gärna bild på håret också :D

2007-11-28 @ 20:26:29
URL: http://wendelicious.blogg.se
Postat av: Nathalie

Nu är det inte alls långt kvar =) Vad är det för vagn ni ska köpa ? LYCKA TILL ! :D

2007-11-30 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0