pojke eller flicka?


Jag är nästan helt säker på att det är en f l i c k a, det känns så. Jag säger hon när jag talar om bebisen
och när jag tänker på framtiden ser jag en liten tjej framför mig. Har jättemånga namnförslag också. För varje
namn jag kommer på kollar jag upp hur många i Sverige som heter det. Jag vill ha ett ovanligt namn som
är speciellt. Tänkte skriva några pojk/flicknamn som jag tycker är fina i ett senare inlägg. Det spelar ingen roll om
det blir en flicka eller pojke, huvudsaken är att den är frisk. Mamma, mormor och min lillasyster Amelia tror att
det blir en pojke. Så vi får se, någonting blir det ju.

Det är så mycket som är spännande med att vara gravid. Jag undrar hur bebisen kommer att se ut. Kommer
hon/han att ha bruna ögon och brunt hår, som Andreas? eller blåa ögon och ljust hår som mig? Kommer den
att få hans eller min näsa.. längtar verkligen tills jag får se hur hon/Han ser ut. Antagligen kommer den inte alls
se ut som jag har föreställt mig. Andreas hade världens tuppkamm på huvudet när han var liten. Jag fick inte
någon lugg förrän jag var fyra eller fem år. Haha, det blir nog ett ihopkok av oss båda.

Nästa vecka blir det kanske tältning med ´den bra delen av klassen´ Stina? Vi måste höras. <3



Kommentarer
Postat av: S

JAG ÄR PÅÅÅÅ! TÄLTNING :D

2007-07-08 @ 11:54:21
URL: http://stinasoderlund.blogg.se
Postat av: tommie

tror det är en tjej o att hon heter "belive me daugaard" :D hehe

2007-07-08 @ 11:55:57
URL: http://tommielennart.blogg.se
Postat av: mysis

när kommer luggen jasmine ? - kommer snart kommer snart hahahahah

2007-07-18 @ 12:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0