Nya magbilder + såld kanin


Hej,
Det blev ett till inlägg nu i kväll i allafall, och magbilderna kommer ikväll istället för imorgon. Jag kände att jag orkade lägga in dom nu. Sedan sist jag skrev har jag och mamma varit och lämnat min kanin som jag haft sedan jag var nio år, till Jonas&Josefin och detas barn. Jag kände att jag varken har tid eller intresse till att ta hand om henne längre + att det kommer vara brist på plats i nya lägenheten. Sköldpaddan ska också säljas. Jag tänkte lägga ut en annons nu. Akvariumet tar för mycket plats och skötseln tar för mycket tid.

Nu ska jag se om det är något bra på tv och imorgon eftermiddag ska jag jobba.. ^

En sista bild på Mimmi och kort på magen <3 Jag tycker att den har blivit jättestor, speciellt på kvällen då den är svullen, men mot Josefins jättemage är min jätteliten. Haha, den kommer nog att växa tills jag tröttnar ordentligt.








Kommentarer
Postat av: Anonym

jag önskar dig lycka till, jasmine. :)

2007-07-09 @ 21:50:52
Postat av: Sara

Lycka till Jasmine . Det kommer nog gå bra : ).

2007-07-12 @ 01:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0