Kväll på landet+första sparken


I går kväll åkte jag med mormor till hennes och morfars sommarstuga. Där var några bekanta till dom, från Orsa. + en liten bebis som var 8 mån, men jätteliten. Hur gullig som helst. Vi grillade och spelade kort. Nu är jag hemma igen för att jag ska jobba idag. I kväll ska jag packa och i morgon bitti, tidigt som satan, åker vi. Alltså, ingen blogg för min del under helgen.

I går kände jag första riktiga sparkarna också. Jag låg på sängen och så kände jag några sparkar under naveln,  mysigt :) Det är så kul när man börjar känna för samtidigt förstår man att det verkligen är en bebis därinne. Kände några fler sparkar senare på kvällen och en imorse. Hoppas att Andreas får känna snart också, han har inte gjort det än.

.. Fasiken, Carolina, en gammal kompis från Rockhammar skrev till mig. Kul! Att ryktet sprider sig ända till henne.

Om jag inte skriver något mer innan kvällen, så hörs vi efter helgen. Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0