Josefine, världens bästa.


I går eftermiddag/kväll var jag med Josefin. Vi åt jordgubbar, bullar, glass och drack saft. Haha, fast det var inte det enda. Nog för att vi äter ofta, men inte hela tiden. Vi kollade på hennes bebiskläder och pratade massor. Vi smed en härlig plan också! +  skrattade hela tiden, åt allting. Det var skojsigt xD I dag åker hon till Hälsingland, men hon kommer hem på söndag så nästa onsdag ska vi in och shoppa kläder till mig. Och kanske nått litet till bebisen?

Senare igår kväll var jag och Andreas hos Anton en stund och kollade på film. Jag kom när filmen snart var slut, det var en Scary Movie tror jag.. Och sen gick jag och älsklingen hem och sov <3

I dag har jag varit på jobbet, men nu är jag hemma igen... och bloggar. Ska äta lite och sedan ringa Andreas. Vill hitta på nått skoj ikväll. Börjar bli trist att sitta hemma. Får väl lov att gå ut trots det kassa vädret.

If they hurt you,
they hurt me to.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0