Josefin och Jasmine (L)


Halloj,
Igår jobbade jag hela dagen. Det var svinmycket att göra eftersom vi var en personal för lite + att det är nora
dagarna och mycket folk på stan. På kvällen hade jag jätteont i hälarna och korsryggen, man ska ju vara lite
försiktig med att bära tunga saker när man är gravid: det är inte jag! På jobbet är det så svårt att låta bli. Man
gör det lixom utav bara farten.

På kvällen kom Josefin och vi gjorde oss i ordning, sedan gick vi ut. Det är kul när man kommer ut på stan och
alla vill prata. Josefin har bara 10 veckor kvar så det var jättemånga som kom fram och var nyfikna. Min mage är
ganska stor nu men igår hade jag på mig ett linne som dolde den ganska väl.. Igår på dagen när jag och Josefin
lyssnade på Smash into pieces, hade jag på mig ett rött, långt och tajt linne. Då är magen jättestor.

Björn Rosenström var bra igår, fast han missade några riktiga ´klassiker´ som alla kan. Några utav låtarna har
jag aldrig hört förut. Men jag och Josefin rockade på som bara den, det var kul. Igår när vi skulle lägga oss tryckte
Josefin på sin mage och väckte bebisen så den sparkade jättemycket, det var mysigt. Jag känner bara fladder,
det känns som att det bor en fisk i magen på mig.

Funderar på att gå ner ikväll också... jag får se om jag orkar



Kommentarer
Postat av: virre

Hur gammal är Josefine ?

2007-09-05 @ 15:34:49
URL: http://victorias.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0