jag hatar söndagar!



hej,
Igår var Jag och Andreas på Rydell&Quick. Jag missade Andreas Johnsson men enligt Stina var han inte så bra. Sara däremot tyckte att han var hur bra som helst. Egentligen brukar jag inte lyssna på honom, men låten Glorious är jättebra. Spelade han den?
Iallafall, Rydell&Quick var inte alls bra + att ljudet var för högt. Är det bara jag som tycker det? Vi stod längst bak, vid öltälten men det var ändå alldeles för högt enligt mig. Jag är kanske känslig, vem vet. Precis när dom började att
spela kände jag basen i magen och det vibrerade jätte mycket. Undrar vad bebisen tyckte, den hörde ju nästan lika högt ljud som jag.

Idag när jag vaknade hade jag världens huvudvärk. Har alltid det på söndagar men jag förstår inte varför. Dricker aldrig alkohol, fast ändå känner jag mig ´bakfull´ och jätteseg på söndagar. Jag har väl blivit tant och orkar inte vara uppe sent på lördagar, därför är jag så seg på söndagar. När det inte är sommarlov brukar söndag vara ångestdag. Nu är det sommarlov, men ingen sommar utan bara regn, så alla dagar är lite ångestdagar. Eller hur?

Ikväll kommer Andreas, och nu tänkte jag göra lite fruktsallad till Beck i kväll. Bebisen sparkade till två gånger igår
när jag tryckte på magen. Jag tror hon/han blir arg när man trycker på olika ställen, för då fladdrar det alltid till där
inne.

Lite nya bilder på mig och My,
J a g ä l s k a r d i g b ä s t i s <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0