Jag förstör INTE mitt liv, jag BERIKAR det.



Jag trodde att jag skulle få massa kritik och frågor här på bloggen, men det är ingen som har skrivit något annat än Grattis! och Lycka till!. Trodde att folk skulle fråga ´varför vill du bli mamma när du är så ung?´ och ´tycker du inte att du förstör ditt liv?´ Det är skönt att det inte har varit massa negativa kommentarer, men det är nog många som har åsikter om att skaffa barn när man är 15.

Bara så att alla vet,
Jag tycker inte att jag förstör mitt liv. Tvärtom. Mitt liv har varit ganska trist och tråkigt innan jag blev gravid. Nu känner jag att jag har någonting att leva för. Livet har berikats så otroligt mycket. Så lycklig som jag är nu har jag aldrig varit förut! Det här är det bästa som har hänt mig och jag har inte ångrat, inte en ända gång, att jag behöll det här barnet. Så det så!

Kommentarer
Postat av: tommie

go jasmine! :D

2007-07-15 @ 10:19:46
Postat av: Mikaela

Jag blir snarare avundsjuk. :) Grattis på er båda!

2007-08-13 @ 18:26:06
Postat av: Michelle

Är du femton år?

2007-08-19 @ 19:00:58
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Sofie

Nej, för unga föräldrar verkar ha en närmare relation till barnet i magen. Ibland sitter jag själv och funderar på hur det skulle vara att vara gravid. Jag är ju också 15, så det är därför det är så kul att läsa om er unga mammor :D <3

2007-09-02 @ 19:48:23
Postat av: Maria

bebbe :) mysigt. Jag tycker att det är så himla fint med gravida tjejer, det är nog det vackraste. Du är en jättesöt tjej, har aldrig läst din blogg tidigare men nu sitter jag helt fast och kan inte sluta läsa.
Jag brukar inte tänka så mkt positivt om unga mammor.. vissa ja vet har ju förstört för sig själv..thats why, men det har blivit så vanligt nu att jag har ändrat mina tankar. OCh det finns ju äldre mammor som är omognare och inte alls redo för barn, så jag önskar dig lycka till med bebben :)) Jag blir själv sugen på att skaffa en bebbe, men med vem? hahaha. Nej men good luck och ta hand om dig. Ååh, jag blir helt kääär.. haha inte i dig.. utan hela grejjen. ååh mysigt. :):)

2007-09-10 @ 18:16:55
URL: http://mariamariscal.blogg.se
Postat av: Sara

Gud vad härligt det låter när du beskriver det. Är femton år och nu blir man lite sugen, haha, men jag väntar nog fem år i alla fall.
Såg att du har fått ditt barn nu, grattis (Kunde jag iofs ha skrivit i det aktuella inlägget, men whatever). :)

2008-01-06 @ 21:38:19
URL: http://terrormat.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det är vetenskapligt bevisat att unga tjejer som inte har så mycket i sitt liv skaffar barn. Där blev du ett levande bevis för det med din kommentar: Mitt liv har varit ganska trist och tråkigt innan jag blev gravid. Nu känner jag att jag har någonting att leva för!



Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.

2009-10-07 @ 23:53:36
URL: http://atherstol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0