Gamla bilder på magen,


Lägenheten
Vi ska flytta den 1/9, till en större lägenhet. Jag tänker fortsätta att bo hemma så länge det funkar. Mitt och Andreas rum är stort och rymligt, så vi kommer få plats med bebisens saker. Har fått en ny, platt, väggsterio som vi ska sätta upp där. Det är praktiskt eftersom vi slipper ha ett bord att ställa den på. Sedan ska vi ha en säng till oss, såklart och en säng till bebisen. (Har redan köpt en stor korg på hjul som vi ska sy kappa och sänghimmel till) och så ska vi ha en dator (har fått en bärbar av mormor och morfar) + tv och dvd. Vi måste ha skötbord på rummet också, för att toaletten är så liten. Jag vill ha en fåtölj med fotpall också som jag kan amma i. Vill att bebisen ska sova i sin egen säng från början så jag vill inte amma i sängen på natten (iallafall inte så mycket) och vid fåtöljen vill jag ha en lampa + bokhylla. Eventuellt en skärmvägg mot sängen också, så Andreas slipper vakna om av ljuset om jag vill amma med lite lampa på.
(vi ska ha en bebissäng hemma hos Andreas också, så att vi kan vara där ibland)

Några bilder på magen från v14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0