Fika med Theres & Casper



Hej
Idag vaknade jag vid åtta och ringde till strandstugan. Ville kolla jobbtider för veckan, eftersom jag glömde det i fredags. Sedan lade jag mig och sov till halv tolv igen. När jag satte på mobilen (har skit dåligt med batteri, min laddare är hos Andreas) så hade Theres skickat ett sms och frågade om jag ville komma över till henne och Casper en stund. Så jag åt sen frukost och gick dit. Casper var jätte gnällig när jag kom men när han fick sova en stund vart det bättre. Han är så söt och rolig nu, strax över året.

Nu är jag hemma igen. Mamma bakar nått gott och sedan blir det kycklinggryta och ris. Mums! Jag äter hårt bröd med senap på hela tiden. Helt sjukt vilka grejer man kan bli sugen på. Förövrigt älskar jag allt surt + lakrisal. Ikväll ska jag nog bara vila, i morgon är det dags att jobba igen.. Förhoppningsvis blir det bättre väder snart.

Igår kväll gjorde jag och Andreas skit god fruktsallad. Sedan var vi hos Anton och hämtade Andreas hörlurar också, bebisen ska få Dc skor, keps och massa om det blir en kille. Men det tror jag inte att det blir, så då blir den väl utan. Haha, fast jag tror nog att dom kommer gilla bebisen om det blir en flicka också.

Kommer nya bilder på magen i morgon. Just nu väntar jag spänt på kallelse till ultraljud från Örebro. Hoppas att
det inte blir när jag, Andreas och hans familj ska till Öland för då kanske jag måste vänta ännu längre på att få se bebisen.

Casper på mammas 35års dag och Amelia med Aron (min gudmors son.) Jag ska sjunga på hans dop, är det någon som har förslag på någon fin låt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0