Bio med älsklingen

hej,
Idag har jag varit i Örebro. Åkte in själv vid två tiden. Åt sen lunch och kollade lite i affärer, kollade bla. på barnvagnar och bebissaker på babyproffsen. Tyckte att alla vagnar var klumpiga och breda, hoppas att jag hittar någon som känns lite smidigare. Hade inte tänkt köpa något idag, men det blev två tröjor och ett par astuffa solbrillor. Ska in med mamma senare och köpa ´mammakläder´. Kollade på H&M:s mammaavdelning idag, det fanns inte så mycket bra kläder. Hittade däremot mycket bra på Cubus så det är nog där jag kommer att handla mina mammakläder.

Andreas kom vid halv sex, då gick vi till filmstaden och köpte jättemeny med popcorn, varma chips & dricka. Sedan såg vi Pirates of the Caribbean, och nu sitter jag här igen, framför datorn hemma hos Andreas. Har ätit kräm som Aina har gjort. Jättegott! Nu ska jag fördröja tiden ett tag till. Sedan läggdags..

Förresten så tog jag jättefina magbilder idag, jag lägger in dem imorgon, för då är jag hemma.

Andreas - my world, my love, my life
Jag älskar dig utav hela mitt hjärta.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0