Äntligen finare väder!


Igår träffade jag Lina och Aron. Vi kollade doplåtar till Arons dop. Jag ska sjunga då, så jag skrev upp massa alternativ som hon kunde kolla upp. Aron hade magknip, så jag gick runt och sjöng för honom. Det var mysigt..

.. Sen åkte jag hem till Andreas och åt blåbär med glass. Jättegott! Nästan godare än jordgubbar tillochmed. Vi kollade på friidrott också. Alla svenskar var bra, så det var kul att kolla. 

Idag är Andreas på jobbet, från 7-4 jobbar han varje dag. Jag sitter och väntar på att Magnus ska gå upp, så att det inte blir så tyst och tråkigt här. Börjar undra om han ens är hemma, men jag vågar inte gå in och kolla. Väcker jag honom så är det inte så kul för mig. Tänkte att om vädret håller i sig kan vi kanske åka och bada eller nått, så kan Andreas komma när han slutar. Är trött på att sitta inne på sommarlovet!

När jag har varit på ultraljud ska jag börja kolla på saker som vagn, skötbord och möbler till vårat rum. Vill inte köpa nått än, innan jag ser att allt är bra med bebisen. Jag och Andreas pratade lite om det igår. Vad vi ville köpa själva och vad vi skulle önska oss. Jag tänkte att vi skulle köpa barnvagnen själva, men vi får se. Jag vill ha en lite sportig vagn (ev. en sån med tre hjul) Såg Linas igår. Den var jättesmidig och bra + cool. Hon köpte sin från Tyskland, vill man ha en ny vagn blir det billigare så. Andreas tycker inte att säkerheten verkar så bra på en sån vagn. Men i slut-ändan är det väl jag som bestämmer, haha.

Lägger in bilder på alla saker jag köper, både till rummet och till bebisen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0