- < 3


Hej,
Jag ska göra ett försök att designa om här på bloggen. Den är skit ful och opersonlig nu, men det verkar rätt så krångligt, så vi får se hur bra det går.

Idag och i morgon ska jag jobba.. :) Sedan är jag ledig tisdag och onsdag, men jag ska jobba torsdag igen. Åker till Öland på fredag och kommer hem på måndag, långledigt för mig då, haha. Hoppas att det är fint väder på Öland. Vad ska man göra där annars? Skulle vara skönt med lite sol, så att jag får bli lite brun. Det är juli och jag är helt genomskinlig. Solarium vill jag och får jag inte sola, det är inte bra för bebisen.
Hoppas på att My vill komma hit på tisdag. Jag längtar efter henne. Det vore kul att träffas innan Öland. Det är svårt att försöka `passa´ in någonstans där vi kan träffas eftersom jag jobbar och hon åker till Köping ganska ofta. Men, jag hoppas på besök senare i veckan.

På tisdag ska jag till MVC och blodgruppera+ta andra prover.

B ä s t a v ä n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0