Vi firar Andreas!



I dag försov jag mig nästan, om inte Andreas kompis ringt på hans mobil hade jag missat lucialottningen. Jag hann precis upp och duscha och göra mig i ordning. Angelica blev lucia! Grattis, jag kände mig lättat att det inte blev jag. Nu slipper jag pressen att behöva vara med på alla framträdanden, i stället kan jag lyssna på hur mycket kroppen orkar.

Andreas mamma, pappa, bror, Theres och Casper har varit här och fikat. Andreas fick ett motorstativ att ha till bilen, när han ska hålla på med motorn. Nu ska vi snart upp till Mormor & Morfar och äta pizza och fira Andreas där. Jag hade tänkt ge honom frukost på sängen i morse, men det blev ju inget när vi vaknade så sent.

Andreas, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp bilder på alla kläder du har köpt till bebisen?

2007-12-09 @ 19:44:58
Postat av: nathalie

undrar om du kan lägga upp mer bilder på hur ni bor? och bilder på dig och andreas och på alla bebisens saker? din blogg är jätte rolig
att läsa, går in flera gånger per dag och kollar :)

2007-12-09 @ 21:02:57
URL: http://nathalief.blogg.se
Postat av: Henrik

Skiiit i den där andras! Ta mig!

2007-12-12 @ 13:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0