v.40+4



I dag har jag och A varit på mvc, allt var bra & magen fortsätter att växa. Om det inte kommit någon bebis innan den 2 januari kommer vi att få en tid till Karlskoga den 4 för att mäta fostervatten, bebisen osv. Men jag hoppas på att du där inne i magen kommit ut tills dess! Vi har haft världens bästa barnmorska tycker jag. Hon har aldrig fått mig att känna mig annorlunda för att jag är ung. Jag och A ska skicka tackkort till henne när bebben kommit. Hon ska ju till oss på hembesök sen, det ska bli roligt! I dag var sista gången jag träffade henne som gravid, den 2 januari ska jag ha en annan barnmorska för då är min ordinarie ledig.

Nu sitter jag hemma hos A, vi ska äta lite rester utav julmaten.. (Julmat, julmat, julmat..) Sedan åker vi hem till mig i kväll igen. Ruben, Hilda och Astrid kommer på lördag och firar nyår här. Hilda är född den sista december, på nyår och A:s pappa fyller den 1 januari, så vi får väl se om våran bebis föds på något utav de datumen.

Amanda, som jag hade bild på i förra inlägget, var inte en utav tjejerna från Örebro.

Kommentarer
Postat av: caroline

bebisen verkar tycka att det är varmt och mysigt där inne i magen och verkar inte vilja komma ut ;)

2007-12-27 @ 17:58:42
URL: http://www.metrobloggen.se/carrosblogg
Postat av: camilla

Hittat hit via ungmammas blogg och jag går oxå hit varje dag o kollar óm din baby kommit.Ska jag vara ärlig så vad man kan se på bilden e det nära.Magen långt ner,lite svullen vid ögon o så.Lite avundsjuk e jag allt*L*..Saknar den sista tiden trots det var tungt innan mina två små änlar ville komma.Nr i var 4 dagar sen och nr 2 var 6 dagar sen.Lycka till...
Kram en annan mamma Camilla

2007-12-27 @ 22:04:58
URL: http://www.123minsida.se/camme7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0