Supertrion


Vårat pepparkaksbak igår blev ingenting annant än misslyckat. Jag har aldrig varit med om nått värre! Josefine hade ingen bakplåtspapper så vi lade pepparkakorna på bara plåten och det resulterade i att alla blev förstörda. Hur som helst så ska vi göra om det en annan dag, MED bakplåtspapper.
I dag lägger jag in bilderna från i går utan att skriva mitt bloggnamn på, våran dator knäppar sig och man måste installera paint och hålla på. Vi har inte photoshop. I går kväll kom Andreas till Josefine och Símon också, så vi stannande där till klockan var ca. 12. Blev ganska sent för Andreas som började tidigt i dag, men det var hans val. Vi hade i allafall supertrevlig.

Josefine, Jasmine, Jimena och.. magen <3

image222
image223
image224
image225
image226
image227

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bor Josefine och Simon ihop ensamma?
Du har en bra blogg btw! =D

2007-12-04 @ 19:07:50
URL: http://johannajohnson.blogg.se
Postat av: Ronja

Du har en rikitigt bra blogg har följt den lännge nu ! , men du jag tor du glömmde att märka dina bilder . tänkte bara påmmina dej lite så du kanske kan börja göra de vill jue inte att nån ska ta dom;D Kraaam

2007-12-04 @ 22:25:08
Postat av: Ronja

Du har en rikitigt bra blogg har följt den lännge nu ! , men du jag tor du glömmde att märka dina bilder . tänkte bara påmmina dej lite så du kanske kan börja göra de vill jue inte att nån ska ta dom;D Kraaam

2007-12-04 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0