Sång i kyrkan



Jag och Josefine sjöng Cristmas time med Bryan Adams i kyrkan i dag, det blev inte direkt som vi tänkt oss och övat in. Vi hamnade i helt fel tonläge men det var okej ändå, :) Vi får väl komma igen på vårkonserten. Ingen bebis verkar vilja komma ut heller. Nu är standardfrågan ´du har inte/har haft några känningar´ och jag svarar som alltid ´nej, inte än.. hahahahah´ så får man lägga till med the big smile.

I kväll ska jag och mamma eventuellt åka till Coop och handla. Vi har ingen julgran än, har inte bakat något julgodis.. men det blir väl jul för det i år också?

Josefine
I love you. Fyfan vilken bra vän du är, världens bästa..
Alltid vi två mot världen. Alltid!

Och eftersom jag inte har några nya bilder lägger jag in lite bilder på hur magen vuxit. På bild nr.2 var den precis lagom stor och jag mådde som bäst.


image77

image103

image205

image242


Kommentarer
Postat av: niki

jag vill bara önska dig och bebisen där inne i magen lycka till mid allt, God Jul :)

2007-12-22 @ 21:58:46
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh så bebisen är beräknad att komma imorgon alltså? :) Gud så spännande, önskar dig och bebben all lycka! =)

2007-12-22 @ 23:26:57
URL: http://baramatilda.blogg.se
Postat av: angelica

ååh jag bara väntar tills bebisen ska komma. har följt din blogg sen långt bak innan bild 1 :)

take care

2007-12-22 @ 23:38:59
URL: http://angelicasjolin.blogg.se
Postat av: caroline

Lycka till och ha en god jul hoppas inte den lilla rackaren tittar ut på julafton bara.

2007-12-23 @ 00:39:02
URL: http://www.metrobloggen.se/carrosblogg
Postat av: JosieJoos

Du är helt underbar vännen, tack för dina fina ord till mig =)Och du ska såklart veta att det är ytterst ömsesidigt =D Gudars vad formelt det där lät^^, Ha en underbart rolig, glad och mysig jul i morgon :)Och såklart ROMANTISK x'D Du är bäst !

2007-12-23 @ 23:43:43
Postat av: Eva

Så himla fin mage du har! Och inte en endaste bristning har du fått heller? Hur har du gjort? Smort mycket?

2007-12-26 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0