Pepparkaksbak med Josefine



Halloj.

I dag sov jag ända till klockan 11 och det var väldigt skönt! Jag känner mig inte så trött, men jag behöver väl mycket sömn nu. I går kväll samlade jag ihop alla bebiskläder och filtar som ska tvättas. Trodde verkligen inte att jag hade så mycket (: Ska tvätta allting innan onsdag kväll för på torsdag åker jag och mamma till Stockholm.
Nu ska jag gå till Josefine och Jimena och så ska vi baka pepparkakor hela dagen. Myspysigt! Vi ska göra kristyr och hål i dem också, så att vi kan hänga upp dem i fönster. Om jag hittar batterier till kameran ska jag ta med mig den så ni får se bilder sen.

Nu pratar jag med Andreas i telefon, han börjar också bli sjuk. /:


Kram

Kommentarer
Postat av: Melissa

Tänk om bebisen kommer när ni är i Stockholm? :O Kanske inte stor chans, men man vet ju aldrig när h*n bestämmer sig för att titta ut!

2007-12-03 @ 16:48:56
Postat av: Anonym

Vf ska du tvätta kläderna, de har väl aldrig använts?

2007-12-03 @ 17:15:25
URL: http://violiejolie.blogg.se
Postat av: Rebecca

Ska du och Andreas flytta ihop när bebisen har kommit?

2007-12-03 @ 20:39:57
URL: http://beccabajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0