Onsdag



Jag är fortfarande sjuk, känner mig krasslig och har ont i halsen. Vet ärligt talat inte om jag kommer att kunna vara med på lucia i år. Det går ju inte om jag är sjuk, för då kan jag inte sjunga och så måste jag ju vila upp mig tills bebisen kommer. I helgen blir det inte mycket vila när vi ska till Stockholm och shoppa och gå på IDOL. Vi får vad jag bestämmer mig för. Ska höra av mig och lämna besked senast i dag om jag fortfarande vill vara kandidat.

I kväll är det övning med luciakandidaterna, jag tror att jag ska försöka gå på den i allafall.

Bebisen är så tråkig nu, sparkar aldrig och rör sig knappt alls. Det var så mysigt i v. 25 när jag kände starka rörelser hela tiden. Jag längtar så tills du kommer ut nu. I går när jag gick hemma kom jag på att ´om 1,5 vecka kanske jag har vår bebis här hos mig´ .. Det känns helt sjukt, jag kan inte fatta. Jag har inte förmågan att förstå att det ligger en färdig liten människa alldeles under min hud, i min mage och väntar på att få födas. En liten person som vi har skapat, Andreas och jag. Som kommer att vara lik någon utav oss och som kommer att ha en helt egen personlighet. Det, om något, är overkligt.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Och jag är fortfarande lika exalterad och nyfiken. Jag kan inte förstå att du ska få en liten bebis, det känns som att det var igår vi gick och pallade äpplen och lekte hemma hos dig när du bodde hos berit och när vi skrev våra brev om inbjudan till ett påhittat kalas. Nej gud, det här konstigt! Vad gamla vi har blivit!

2007-12-05 @ 16:00:59
URL: http://carolinaasp.blogg.se
Postat av: Carolina

och jag kommer ihåg som det vore igår när du skulle börja i rockhammar och när jag träffade dig för första gången och allt, jag kommer ihåg vad jag tänkte också! :) fränt säger jag bara

2007-12-05 @ 16:02:01
Postat av: Anonym

hejsan kan ni alla gå in på http://navol.blogg.se och klicka på annonserna i den gula kolummen:D

2007-12-05 @ 23:59:15
URL: http://navol.blogg.se
Postat av: Sara

Visst är det overkligt =) Dom är verkligen små mirakel

2007-12-06 @ 01:32:18
URL: http://felicia07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0