mvc kontroll + Josefine




Hejsan

I dag ska jag på en extra kontroll på mvc och kolla äggvitan och blodtrycket. Om det har stigit något får jag nog en tid till ännu en kontroll i Örebro, så det är bara att hoppas att allting är bra. Om allt är lungt ska jag hem till Josefine och Jimena och öva på våran sång. På lördag är julkonserten så vi behöver verkligen sjunga och öva nu! I går sydde vi klart bebiskorgen och jag tog nya magbilder, sätter in dem i kväll eller i morgon.

När jag och Andreas lade oss i går blev jag lite orolig, bebisen hade inte rört sig på väldigt länge. Visserligen är det ingen livlig bebis och jag vet att den inte får plats med så många rörelser, men några borde man ju i allafall känna. Så jag puttade lite och rörde vid magen och då fick jag några små buffrörelser tillbaka. Underbara bebis!

.. Nu är precis allting klart,
allting står tomt och väntar på dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

6 dagar kvar!

2007-12-17 @ 09:32:52
Postat av: Maria

kan förstå att du blir orolig, men vad bra att du fick gensvar! :)

2007-12-17 @ 10:08:57
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Sofie

Snart är det dax! Jag väntar med spänning på när er lilla bebis ska komma så jag kan ju bra föreställa mig hur mycket NI längtar! haha=) Kan du inte lägga in bilder på bebisens saker någon dag?
=) Kram och lycka till!

2007-12-17 @ 11:14:18
Postat av: Anna

Det här är ju så spännande! Är inne flera gånger per dag för att kolla om bebben kommit! Har varit så skoj att följa dig!
Har en liten fråga: Hur ska du göra med skolan och så sen?

All lycka till er!

2007-12-17 @ 11:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0