Lugn dag i morgon



I morgon ska jag försöka att vila och ta det lungt. Glo på film och äta frukt tror jag. Det enda ´nyttiga´ jag har tänkt att göra är att packa förlossningsväskan. Mormor har ställt upp och tvättat alla våra bebiskläder under helgen. Det var himlans skönt. Jag kände mig så stressad nu när det är så mycket annat.

Josefine skulle till Marieberg med sin storasyster i morgon, men jag ska träffa henne på tisdag och onsdag. Jag har ju olika framträdanden med lucia under veckan också. Har tänkt att försöka hinna träffa My en sista gång innan bebisen kommer och i helgen ska jag försöka hitta på nått med gamla klassen. Tommie ringde i dag och då blev jag glad! Han är den enda som varit duktig och hört av sig sedan skolavslutningen. Vi andra är rätt så odugliga på just den punkten.

Nu ska jag och älsklingen gå och lägga oss.. <3

Förresten, två veckor kvar till beräknad förlossning i dag! JAG ÄR I v.38, FÖRLOSSNINGEN KAN STARTA NÄR SOM HELST. Känns verkligen häftigt - när som helst kan jag och Andreas bli föräldrar. Underbart.. jag längtar efter dig bebisen. Du är så efterlängtad nu. Se till att pallra dig ut hit innan julafton så att vi får fira jul med dig i år.

Kommentarer
Postat av: mikk

Åh, låter ju underbart ifall den skulle dyka upp på julafton, tänk vilken jul! :)

2007-12-09 @ 23:01:33
URL: http://iqfisk.blogg.se
Postat av: nathalie

okej, tack så mycket. tänk om du får bebis några dagar innan jul, hinner ni kanske fira jul hemma, tänk så mysigt. all lycka till er!

2007-12-10 @ 08:47:38
URL: http://nathalief.blogg.se
Postat av: unga mamman

har josefine också en blogg???

2007-12-10 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0