Jag är så trött




I morse gick jag upp före åtta, för jag och Andreas skulle till mvc vid halv nio. Andreas däremot, gick upp tre minuter innan vi skulle vara där. Men vi hann i tid i allafall! Sista besöktet innan beräknad förlossning men jag fick en ny tid till nästa torsdag och en till 2 januari. Den 2 januari hoppas jag verkligen att det blivit bebis, men det kan ju lika gärna gå över tiden så kanske är jag väldigt, VÄLDIGT höggravid då.

Jag kände mig så säker på att jag skulle få i fredags eller lördags men när det inte blev nått då känns det som att jag alltid kommer att vara gravid. Jag har vant mig så med kroppen, nya vikten, hur jag ser ut och hur det är, så det är svårt att tänka sig att magen kommer att försvinna. Det känns nästan som att man tappar en del utav sin identitet, jag är ju gravid och har varit det så länge.. helt plötsligt, på kanske bara några timmar, är man något helt annat - MAMMA. Det ska bli så underbart!

Det är så kul här på bloggen också för ni alla håller tummarna för mig och hoppas och längtar efter att jag ska föda. När jag skrev mitt första inlägg här tänkte jag mig inte att bloggen skulle bli så stor, ha så många läsare och så många fina människor som bryr sig. Jag kommer fortsätta att blogga när bebisen kommer också, men jag byter nog inte namn på bloggen. (Förresten, går det att bara byta namn utan att skapa en ny?) Och jag ska skriva så ofta jag hinner.

I dag har jag sovit nästan hela dagen och varit hemma hos J en stund. :)
På lördag är julkonserten så i morgon måste jag öva på mina verser. Min röst är inte lika bra nu som den var innan jag blev gravid pågrundav sämre lungkapacitet. Till vårkonserten hoppas jag att rösten är helt återställd, men det är kanske för mycket begärt, haha. Nu ska jag gå och göra ingenting, ta hand om er alla.


Kommentarer
Postat av: Maria

tror inte att det bara går att ändra namnet på bloggen... du kan ju fråga blogg.se förstås

2007-12-20 @ 19:41:34
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Nattis

Ta hand om dej med!:)

2007-12-20 @ 19:44:07
URL: http://nathalietaub.blogg.se
Postat av: Mööj

Hoppas på en liten bebis jag snart med :) Jag tror att de blir en kille :) Om jag har rätt eller fel får vi se när den kommit till dagsljuset.
Haha med de dära med rösten tänk om det blir som i en julkalender som var för 2 (?) år sedan att när hon födde sin son så skrek hon så mycket att hon tappade rösten och hon va en stor atirst förut xD haha inte för att de är särklit troligt men..
haha
men de går säkert bra på lördag ska du se om du inte får en bebis nu i dagarna? :)

2007-12-20 @ 19:45:42
Postat av: Mööj

Hoppas på en liten bebis jag snart med :) Jag tror att de blir en kille :) Om jag har rätt eller fel får vi se när den kommit till dagsljuset.
Haha med de dära med rösten tänk om det blir som i en julkalender som var för 2 (?) år sedan att när hon födde sin son så skrek hon så mycket att hon tappade rösten och hon va en stor atirst förut xD haha inte för att de är särklit troligt men..
haha
men de går säkert bra på lördag ska du se om du inte får en bebis nu i dagarna? :)

2007-12-20 @ 19:45:52
Postat av: Mööj

Hoppas på en liten bebis jag snart med :) Jag tror att de blir en kille :) Om jag har rätt eller fel får vi se när den kommit till dagsljuset.
Haha med de dära med rösten tänk om det blir som i en julkalender som var för 2 (?) år sedan att när hon födde sin son så skrek hon så mycket att hon tappade rösten och hon va en stor atirst förut xD haha inte för att de är särklit troligt men..
haha
men de går säkert bra på lördag ska du se om du inte får en bebis nu i dagarna? :)

2007-12-20 @ 19:46:04
Postat av: Mööj

Hoppas på en liten bebis jag snart med :) Jag tror att de blir en kille :) Om jag har rätt eller fel får vi se när den kommit till dagsljuset.
Haha med de dära med rösten tänk om det blir som i en julkalender som var för 2 (?) år sedan att när hon födde sin son så skrek hon så mycket att hon tappade rösten och hon va en stor atirst förut xD haha inte för att de är särklit troligt men..
haha
men de går säkert bra på lördag ska du se om du inte får en bebis nu i dagarna? :)

2007-12-20 @ 19:46:17
Postat av: Sofie

Jag älskar att läsa din blogg, tittar in flera gånger varje dag för att se om det hänt nåt! =) Hoppas verkligen att du kommer att ha tid och ork att fortsätta skriva efter att bebis har kommit för det är så roligt att läsa. Sköt om er! KRAM

2007-12-20 @ 21:25:12
Postat av: caroline

Spännande. Tro när den lilla rackaren kommer att kika ut. Måste verkligen vara en häftig känsla att vara gravid

2007-12-20 @ 22:36:20
URL: http://www.metrobloggen.se/carrosblogg
Postat av: Mamma mu

yay! hoppas på bebis! gillar din skrivarstil

2007-12-20 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0