Ishockey + middag



Det kommer snart ny magbild, jag lovar. Fast nu är det ju så mycket krångligare när man måste ´märka´ bilderna. Ska ta nya för denna vecka, v37. Det är bäst att passa på nu, man vet ju inte hur länge bebisen vill stanna där inne.
Filmen Troja var suverän tyckte jag, fast väldigt lång men jag orkade för en gångs skull hålla mig vaken. Åt lite apelsinklyftor i sista pausen! Sen gick jag och Andreas och lade oss. Jag sov fruktansvärt dåligt i natt. Dels för att jag är förkyld men också för att det spände och drog i magen. Det kliar väldigt mycket runt magen nu och det är ju för att huden tänjer sig där.
I dag har jag varit och kollat på min lillasysters hockeymatch. Hon är så duktig, så! Fast mindre bra är det förstås för mig att stå i en ishall. Jag vet inte varför men jag har ingen ro att ligga och vila. Det är dumt, dumt, dumt eftersom jag verkligen skulle behöva det nu. Vi får väl se hur morgondagen artar sig, kanske ska jag in till Örebro och hämta barnvagnen med mormor. Ska köpa regnskydd också! Nu vill jag ha allting klart.

Nu ska jag, mamma, älsklingen och syster upp hem till Fredrik som ska bjuda oss på middag. Passar fint eftersom jag känner mig jättehungrig. :)

I morgon ska A köra halkkörning, lycka till!

Kommentarer
Postat av: Janni

Hej! Det var ett tag sen jag skrev till dig. Hoppas allt går bra med dig, karln och magen trots att det verkar smärta lite just nu. Värre lär det väl bli tyvärr gumman, men det kommer gå superbra.
Du är ju så lugn också och tycker bara det ska bli kul, så en förlossning blir nog inga problem för dig.
Mysigt med julgodis, tänkte själv baka lite nån dag, men risken är ju att man käkar upp allting då och det är inte så bra för figuren. hihi.
Måste ju vara iform till Thailand i februari :)
Klart bebisen ska ut innan jul, den ska ju komma på min födelsedag, den 17:e :)

Ha det så gott, så hoppas vi på både snö och bebis snart.
Puss och Kram

2007-12-03 @ 11:48:58
URL: http://www.innaj.blogg.se
Postat av: Sandra

Snart är det dax :) Tänk om du får på Julafton, vad coolt :) hehe. Hoppas att allt är bra!

2007-12-03 @ 13:19:30
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se
Postat av: Elin

hur gör man när man "märker" bilderna?? SNÄLLA SVARA

2007-12-03 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0