I morgon är jag i v.37



Nu är det decmber, fast det syns knappast utomhus eftersom att det spöregnar och är grått och slaskigt. Om det inte vore för att det är ´bebismånad´ med beräknad förlossningsdatum skulle jag deppa över vädret. Nu har jag ju någonting underbart att se fram emot! Jag hoppas verkligen att jag får ha en bebis på julafton, det vore så mysigt. Jag har en känsla av att den kommer komma innan utsatt datum.

I dag har jag, trots febern, varit inne i Örebro och handlat skötväska. Vagnen ska vi hämta på måndag eller tisdag, då ska vi även köpa regnskydd. Var inne med mormor i dag så hon handlade en present till Andreas på biltema. Nu är jag hemma hos älsklingen och vi har precis gjort och ätit tacos, nu ska vi kolla på filmen Troja och sedan blir det alvedon och sängen.

Förresten, bebisen ligger väldigt högt uppe. I dag skulle jag böja mig från soffan ner till golvet och det gjorde så himla ont i revbenen. Jag måste sitta lutad bakåt hela tiden för att det inte ska kännas.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja man vet aldrig om bebben bestämmer sig för att kika ut tidigare.
Min Felicia kom i v37+5.

2007-12-01 @ 22:14:14
URL: http://felicia07.blogg.se
Postat av: Anonym

Oh va spännande:)

2007-12-02 @ 10:31:47
URL: http://violiejolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0