Hemma igen



Hej kära läsare.
Nu är jag tillbaka som vanligt igen!

Vi hade superkul i Stockholm. Det var så mycket häftigare att se IDOL live än på tv:n och så vann ju Marie Picasso också, min och mammas favorit. Vi får väl se om du, bebisen där inne, vet vem Marie är när du läser det här. Jag har några kort som jag ska lägga in.

Andreas fyller 18 år i dag! Grattis älskling.

I kväll ska jag lussa och sjunga. I morgon är det lucialottning, jag räknar verkligen inte med att bli lottat men om jag skulle bli det skulle jag bli jätteförvånad. Och efter lottningen är det fotografering. Andreas mamma och pappa kommer hit och fikar också! Det är fullt program hela tiden, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0