fredag v.39+5


Hejsvejs.

I dag ska jag och mamma in till Örebro för att handla de sista julklapparna. Jag ska köpa någonting till Jimena hade jag tänkt :) Mamma ska handla till mig så jag ska inte gå med henne, men det blir kul ändå. Andreas ville kanske följa med också.
I morgon är julkonserten i kyrkan, jag är jättenervös. Josefine och jag ska öva sista gången i morgon men i kväll ska jag öva massvis själv också. Det blir säkert bra när vi är där om jag inte blir allt för nervös.

Skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: J

Jag tror att du kommer få fira julafton gravid. ;P Jag tror att eran bebis kommer komma lite innan nyår eller strax efter..
Men men, man vet aldrig. :)

2007-12-21 @ 13:17:18
Postat av: Elin

LYCKA TILL!!

2007-12-21 @ 14:19:36
Postat av: Josefine

Det går nog bra, ska du se :) Många kramar!

2007-12-21 @ 15:09:53
URL: http://stillwaters.blogg.se
Postat av: Carro

Hittade in till din blogg av en slump, har bara hunnit läsa de senaste inläggen.. men nu ska jag hoppa tillbaka ända från början! spännande ju, nu kommer jag vara tvungen att kolla in här några gånger om dagen, för att se efter eventuellt 'bebis har kommit'-blogginlägg :P Spännande! Har ni kommit på några namn förresten? åh, jag älskar bebisar :) Lycka till nu! Hoppas h*n ploppar ut snart ^^

2007-12-21 @ 18:17:26
URL: http://ecr.bloggagratis.se
Postat av: sandra

vad gör du om barnet kommer på konserten?

2007-12-21 @ 18:30:36
Postat av: malin

har följt din blogg ett tag. jag hoppas du får din baby efter nyår för då får du ett barn som fyller år tidigt på året. känner flera som är född sent på året och dom hatar det.

2007-12-21 @ 18:37:25
Postat av: Hillevi

Ååå nu tycker jag att den ska komma ut. Jag är ju inne o kollar din blogg flera gånger per dag, men ingen bebis här inte!

2007-12-21 @ 19:10:33
URL: http://hillewiee.blogg.se
Postat av: Mimmi

Jag hittade din blogg av en slump och har nu läst i stort sätt alla inlägg. Jag är verkligen imponerad över dig. Min första tanke var bara hur sjutton ska hon klara av ett barn så ung, men ju mer man läser desto mer märker man att det kommer gå precis hur bra som helst. Du verkar verkligen mogen och vet hur man ska sköta ett barn. Du verkar ha tänkt på precis allt som går att tänka på. Det är bra gjort, jag tror att det kommer gå utmärkt och att du kommer bli en riktigt bra mamma. Lycka till och fortsätt blogga även när bebisen har kommit så man får veta hur allting går för dig och dina två älsklingar! :)

2007-12-21 @ 19:19:16
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se
Postat av: Anonym

Lycka till på konserten! :D

2007-12-21 @ 23:03:37
Postat av: Evve

lycka till konserten! :P
de kommer gå kanon bra!

2007-12-21 @ 23:27:02
URL: http://evelinahogberg.blogg.se
Postat av: unga mamman

sandra: lite rolig kommentar kanske:). barn kommer oftast inte bara. om hon nu skulle få värkar i kyrkan skulle hon få gott om tid på sig att åka till sjukhuset etc. det är ju oftast inte så att vattnet går (vattnet går dessutom inte på alla) och sen så föde man direkt liksom.

2007-12-22 @ 10:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0