förkyld med feber



I går kväll när jag kom hem från Örebro gick jag och hälsade på Josefine & Simon, som flyttat till en jättefin tvåa. Lägenheten var jättefin, alldeles nyrustad. Med mig hade jag en ´inflyttningsgrej/adventspresent´, hembakade kolor och knäck. Tänkte att dom nog inte skulle hinna baka till på söndag.

Hemma kände jag mig dålig, feber och ont i halsen. När jag vaknade kl. 8 i morse hade febern stigit och jag blivit sämre, då gick jag och lade mig igen och sov till klockan 11, så nu känns det lite bättre. Har druckit te och ätit ett äpple och nu ligger jag här och bloggar med katten på magen och ansiktsmask i ansiktet. Tänkte gå och duscha och göra mig i ordning lite, så får vi se hur jag mår sen.

Om någon utav er läsare sett mina bilder någonannastans än här på bloggen, snälla skriv och berätta det. Jag har varit dum som inte märkt bilderna, men jag har inte trott att det skulle behövas. Nu är det ju tydligen så, men jag vill självklart anmäla dem som snott bilder. Det är ju helt sjukt hur fan folk håller på :/


Bebben i magen,
du är mammas finaste skatt.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Snart kommer bebisen ut :)
Kan du inte lägga upp en ny magbild?

2007-12-01 @ 12:36:01
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: JosieJoos

Du är bäst gumman, finns alltid här för dig

2007-12-13 @ 12:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0