Djursjukhuset




Jag ringde nyss till djursjukhuset och frågade varför katten (Sally) håller på och vill kräkas hela tiden. Dom sade att det antagligen var en hårboll, så vi skulle köpa kattmalt och skulle hon fortsätta efter det skulle vi åka in med henne. Jag älskar katter! Det är de bästa djuren tycker jag. När vi flyttar vill jag så gärna skaffa två katter men Andreas vägrar. Han påstår att han är allergisk och det är han väl kanske (i viss mån) annars har det nog med att göra att han inte gillar katter. Jag har alltid växt upp med djur och vill ha djur omkring mig, så det blir nog en landsköldpadda när vi flyttar. Jag tänker inte bo utan djur!

I dag har jag i princip bara legat på soffan och sovit, känner mig hur trött sín helst. Nu ska jag gå och sätta på mig kläder och göra mig i ordning, sedan ska jag göra kycklingpaj. Sedan kanske jag ska träffa Josefine en stund! Det var längesedan nu, i onsdags kväll för att vara exakt.

Jag har en hel del förvärkar då och då. Varje gång önskar och hoppas jag att det ska komma fler och fler, eller att vattnet ska gå. Jag vill så gärna föda nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är själv 16 år och mamma. jag förstår dig, ända från v 38 gick jag och trodde att Lea skulle komma ut. Till min förvåning kom hon ut samma dag som hon var beräknad, den 27 mars, dock efter 51 timmar av värkar, lycka till! / Leas mamma Sandra

2007-12-10 @ 14:17:43
Postat av: Carro

hoppas att den lilla kommer snart!! skulle ju verkligen vara på tiden hehe

2007-12-10 @ 14:18:24
Postat av: Anonym

Håller med om att katter är oslagbara på djurfronten, min egen är dock både fet och tråkig:S

2007-12-10 @ 14:25:51
URL: http://violiejolie.blogg.se
Postat av: erica

jag läser din blogg dagligen, men är dålig på att kommentera! vill bara säga lycka till och att jag tror att ni kommer o bli grymt fina och bra föräldrar :)

2007-12-10 @ 18:27:42
URL: http://ericatimar.blogg.se
Postat av: Anna

Finns det möjlighet till recept på pajen?

Tack!

Anna

2007-12-10 @ 19:17:37
Postat av: Mööj

Heej :) Ja har läst din blogg ganska länge men inte från början. ja tycker att den lille ska komma snart :) Men ja bara undrar ska du byta namn eller ha kvar ditt gamla
(bloggnamn alltså)
Lycka till med allt :)

2007-12-10 @ 20:01:14
Postat av: Nattis

Jag Älskar katter jag med! absolut det mysigaste djuret:)

2007-12-10 @ 21:23:26
URL: http://nathalietaub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0