`BEBBEN´



.. är bebisens nya namn. Frasse (som har hjälpt oss och ordnat under lucia) kallar bebisen för det och han har säkert frågat ´hur mår bebben?´ hundra gånger på de här två dagarna. Nu har även de andra körtjejerna börjat kalla ´magen´ för det.
Jag kom precis hem från två framträdanden. Har haft huvudvärk och nu känns det som att jag har feber. Någon utav mina läsare skrev att jag skulle åka in om jag fick huvudvärk, i kväll ska jag hem till Andreas, men om det fortsätter under kvällen ska jag naturligtvis ringa till förlossningen och fråga vad de tycker. Mamma jobbar i Lindesberg men kan komma hem fort, så vi får väl se om det blir någon bebis i helgen.


Nu ska jag packa lite och sedan åker jag hem till älsklingen..

Kommentarer
Postat av: ulrika

Ojoj, nu är det riktigt riktigt nära och vilken stor ch mysig mage du har! Vad duktig du är som orkade med hela lucian. Min pojkvän kallar våran pojk för bebben också :) Jag önskar dig och er all lycka och att det går bra! Kram

2007-12-14 @ 17:37:29
URL: http://ulrikajaakola.blogg.se
Postat av: Anonym

hejsan läste tidigare inlägg du kan inte bara räkna med tre dygn du kan få ligga kvar på sjukan mycke längre´eller kortare...själv så låg jag i två veckor med en sjuknyfödd o alla hade sagt att jag va så ung o bra ålder (19år)och det inte skulla vara några problem alls slutade med två veckors sjukhusvistelse o folk som fick åka fram o tillbaka med grejer..om jag va du skulle jag ta ett par extra strumpor o nån extra tröja bara i fall att..men sen får ju inte alla problem som jag men skönt o ha endå..räknade också med typ 2-3dygn o alt bara skulle va bra

2007-12-14 @ 18:04:23
Postat av: Linnea

Vad roligt att man följt dig ett tag och att du snart skall få en bebis! Jag önskar er all lycka! kommer fortsätta läsa såklart! =) Kram

2007-12-14 @ 19:24:40
Postat av: Malin

Det kan vara symptom på att det blivit för mycket också? Lyssna på din kropp, vila!

2007-12-14 @ 19:48:58
URL: http://maliinslilla.blogg.se
Postat av: Myh

Shit va fort det ha gått... började läsa din blogg för ett bra tag sen. Det har gått så fort, snart får ni eran bebis =) grattis!

2007-12-14 @ 20:14:04
URL: http://myh92.blogspot.com
Postat av: Carro

hört att när det är så nästa förlossning och man har huvudvärk ska man åka in spec om man har äggvita i urinen jag har ingen aning om vart jag hört det men någonstans var det haha, ha det sketa bra tjejen och hoppas bebisen kommer snart =)

2007-12-14 @ 23:26:35
URL: http://miney.blogg.se
Postat av: nathalie

föd nån gång då! :P :)

2007-12-15 @ 09:47:43
Postat av: emma larsson

ooo lycka till hoppas det kommer en bebis ihelgen för dig;)
följt din blogg jätte länge så ska bli kul att se när den lilla väl kommer.
stor kram

2007-12-15 @ 10:25:37
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Cassie

snart kmr ungen!:D

2007-12-15 @ 14:42:30
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Anonym

hoppas lillen kommer snart!

2007-12-15 @ 15:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0