v20+4


Halloj.

I går blev det ingen blogg. Jag och Andreas var hos Mormor och åt god mat. Sedan låg vi i soffan och kollade på halva göta kanal 2. Den var inte alls bra enligt mig, så vi lade oss. I morse ringde någon hem till oss klockan 05:40 sedan kunde jag inte somna om. Började jobba klockan 9 och slutade halv 3. I dag jobbade jag med Sofia :) Det var skojsigt, för då får man skratta och prata minnen.. 

I kväll blir det slöa, som vanligt då. Har varit med mamma hos hennes kompis en sväng, och sedan shoppade jag och mamma loss på Filmhuset. Gooood, nu ska jag stupa framför en Beck film.

Vi har bestämt oss för en vagn också. Bild kommer!
Och nästa torsdag ska jag klippa mig också, trevligt.

I morgon kommer nog MASSOR av bilder på mig och sofia (hulda och fislisa) remeber?
+ en magbild. Ha en bra kväll, kära läsare.


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag hoppas att dom är sevänliga isf ;) Pussis!

2007-08-11 @ 20:45:46
URL: http://sofiavernersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0