MY OCH JASMINE, ^



Halloj,
I går träffade jag My efter skolan. Vi käkade på La Baguette och sen gick vi på stan. My var alldels till sig för att magen växt så mycket. Själv ser jag knappt att den blivit större eftersom jag har den på kroppen. Fast jag såg att den hade växt massor på alla tusentals kort som My tog. Vi sprang runt i bland alla barnkläder också. Men My var den som rev och slet i allting mest.

Sen åkte vi hem till henne i Rockhammar och åt mat igen. :) Och kollade på film. I morse gjorde vi oss iordning tillsammans och jag åkte med henne till Lindeskolan. Så satt vi där ett tag och sen gick vi till bussen. Så åkte jag in till Örebro. Lalalal, jag hade så trevligt med dig vännen. <3


My när hon var liten


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar dig, <3

2007-08-30 @ 20:45:13
URL: http://metrobloggen.se/amandaa
Postat av: Emelie

Jag måste bara beröma dig,
för ditt mogna sätt :)
Mäkta imponerad blir jag verkligen!
önskar dig all lycka!
Kramar E

2007-08-31 @ 00:20:41
URL: http://emelije.blogg.se
Postat av: nathalie oscarsson

hejhej (:,
jag har följt emilies blogg sen hennes fösta inlägg, ser att du och ska bli ung mamma så nu kommer du att få en som följer dej en tid framöver jag ;) tycker de är väldigt intressant och jag tycker ni är så starka! kämpa på och försök att inte bry dej om alla elaka kommentarer som du säkert kommer få höra! lycka till, håller ett öga på dej :) kram

2007-08-31 @ 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0