Lite om skolan,


Jaha, då var det kanske dags att berätta lite om skolan och den nya klassen.  Jag gillar Rudbeck, det är härlig stäming, kanonbra lärare och.. bra helt enkelt. Klassen är sådär. Precis som det alltid är finns det vissa man gillar mer och vissa man gillar mindre. Ska ju bara gå i denna klass till jul, så det blir nog bra :)

Dom lärare som vet att jag är gravid har reagerat positivt. Alla har sagt att det kommer lösa sig på bästa sätt. Det känns skönt att de inte är negativa. Känns så tråkigt med negativa kommentarer eftersom att jag är så glad för det här. Varför ska andra då hålla på och klanka ner på mitt beslut? Som sagt: det var ju MITT beslut att behålla barnet. (.. vårt beslut)


Och till frågan som jag missade att svara på: hur våra föräldrar/vänner reagerade. Just nu orkar jag inte svara, men jag gör det så fort jag orkar. Okej?

Godnatt alla läsare.


Kommentarer
Postat av: Tigerspice

Oj, när du kommer vara lika gammal som mig kanske du blir mormor eller farmor, sjukt, eller hur? ;)

2007-08-23 @ 05:14:24
URL: http://tigerspice.blogg.se
Postat av: Sara

Åh vad mysigt med en liten bebis =)

2007-08-23 @ 11:19:44
URL: http://amenvisst.blogg.se
Postat av: J

bor ockås i örebro men går karolinska skolan. Känner endel på rudbeck. Tyckte inte de verkade vara en så särskilt bra skola. Men lycka till med allt!

2007-08-23 @ 17:51:23
Postat av: agnes

lycka till med bebisen när den kommer, det kommer nog gå bra :)

2007-08-23 @ 19:43:00
URL: http://aagnes.webblogg.se
Postat av: Anonym

min mamma jobbar på rudbeck:P

2007-08-27 @ 21:45:13
Postat av: Sandra

Jag fick reda på att jag var gravid i slutet av första terminen i nian och alla mina lärare reagerade med positivt. :) Jag gick i skolan ända fram till förlossningen ( i mars) och efter det gick jag ingenting. Jag tror att jag fick behålla mina betyg + få ett MVG till för att jag gick så mkt i skolan innan lilla Lea kom. :)

2007-09-06 @ 17:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0