Bio+mat och nu film igen.


Jaha, då var vi hemma igen. I örebro åt vi mat, bakad potatis med skagenröra för mig och räkbaguette för älskling. Sedan fick jag med honom in på Lindex babyavdelning. köpte ingenting, men jag var bra sugen. Har bestämt att jag ska lugna mig lite. Får ju snart två kit med massa kläder från Ellos (Och den där affären jag glömt namnet på)
Hittade jättefina tjejkläder som jag ville köpa till Josefins bebis, men jag väntar nog tills hon är född. För tänk om det skulle vara en pojke ändå? Det har ju hänt..

Bra bio förresten, Evan den allsmäktige. Den var härlig!
Nu ska vi se flags of or fathers. Jag har gjort fruktfat och Andreas fixar popcorn. Trevligt.. :) Imorgon jobbar jag så det känns skönt att vila upp mig. Har fruktansvärt ont i ryggen och i fötterna. Borde nog ta det lite lugnare, men det är ju bara två veckor kvar, sen börjar skolan. Då sitter man ju mest, som tur är. Känner mig nyttig eftersom jag gick upp till älsklingen ikväll. Mamma följde mig halvvägs. Sen kom Andreas och tog över. Ovanligt, men det var bara för att mamma ringde och sade åt honom, haha.

Nu säger jag, Andreas och bebisen godnatt.
(bebisen sparkar och har sig hela tiden nu)


Kommentarer
Postat av: Sofia

klappa lite på magen från mig med :) hoppas vi ses snart / Sofia.

2007-08-07 @ 11:58:26
URL: http://sofiavernersson.blogg.se
Postat av: Amanda

Saknar dig så mycket nu Jasmine, känns som om det skulle vara bra om vi träffades. Någon som hackat sig in på min msn och bytt lösenord föresten, så jag har en ny nu: [email protected].
Hälsa Andreas och klappa magen från mig. <3

2007-08-07 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0