.. älskade barn <3


Gud, det är så skönt att vara hemma igen. Hoppas verkligen INTE att jag behöver åka tillbaka och stanna på ´obestämd tid´. Det vore hemskt ensamt.. och tråkigt.. 
Vad gullig du är Sofia, som försökt ringa mig. Och My, jag hör eventuellt av mig imorgon. Så kanske du kan komma hit eller jag till dig senare i veckan. Fast då måste vi ta det lungt, okej? haha, vi får väl se hur bra det går.

Angående jobbet så tror jag inte att jag kan jobba något mer. Kanske på noramarken, om jag känner att jag orkar. Det känns jobbigt att behöva ta ledigt trots att det inte är så långt kvar. Det innebär ju massa problem för Ann och för dom som redan jobbar där. Jag hoppas iallfall att det löser sig! Jag vet ju att jag måste tänka på bebisen i första hand. Ska ringa och prata med ´chefen´ (Ann).

Nu ska jag lägga mig med älsklingen.
skriver mer imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nath

Blogg mer om bebisen, vill ju veta hur det går med allt det där :)

2007-08-15 @ 19:47:39
URL: http://nathaliepettersson.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag är alltid med dig, <3

2007-08-15 @ 20:19:46
URL: http://dearjamie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0