Feberfrossa..

Det sa bara PANG så blev jag hur sjuk som helst. Jag har världens feber och frossar. Det är kallt överallt, trots att jag har så oerhört många lager av raggisar och mjukisbyxor. De tända ljusen sticker i ögonen och det ligger saker över hela golvet. Jag hade tänkt att städa. Städa. Nu sitter jag här, alladeles tagen och öm i varje kroppsdel. Faktum är att det gör ont i fingrarna när jag skriver här. Antar att det var min tur att drabbas av årets influensa? Och svinkoppor. Merry Christmas, mami.


Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig, hoppas du får hjälp med joline för det kan inte vara roligt att ta hand om en liten spralig flicka när man ligger i influensa.

2010-12-07 @ 07:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0