Lundmyr of Sweden


När Joline var bebis hade jag inte riktigt kommit på grejen med att Internetshoppa. Hon fick aldrig någon Lundmyr of Sweden body med tryck som älskling, gullunge, lilla grodan eller pytteliten. Jag missade det! Nu, när en nära vän till mig väntar bebis till hösten känner jag att det är perfekt att köpa dessa Lundmyr plagg, eftersom att de är neutrala och väldigt, väldigt söta. De är så mycket mer än bara kläder på något sätt.

En Lundmyr body kan också vara roligt att spara till barnet när han/hon blir större, för att barnet ska få se vad som var inne när han/hon var liten. Ja, då var det minsann modernt med vackra kärleksförklaringar och enkla hjärtan tryckta på svarta eller vita bodysar.

Om du känner någon som är gravid, om du själv är gravid eller har ett barn -
lägg 149 kr på en sån här fin body.

HÄR hittar du den svarta och HÄR hittar du den vita. ♥

Kommentarer
Postat av: fia

sv: hahaha :)

2010-04-17 @ 13:52:04
URL: http://menlillagumman.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Hej!

Måste bara kommentera inlägget..när jag var gravid med mitt första barn så visste jag inte heller mkt om märken och sånt, det hände väl att jag hade köpt något från lunmyr utan att ha vetat att det var något speicellt med det..haha..



Jag kommer inte igång med internetshopping för ens min son hade blivit lite större och det var då jag började se fina saker.



Visst jag hade handlat grejer från nätet till han då men inte lagt till märken andra saker som att det fanns bodysar där det stod pytteliten osv.

Det började jag se senare..haha..

2010-04-17 @ 13:56:04
URL: http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: Janni gravid i vecka 40 ♥

ja fyy det gör så himla ont, man vet inte vart man ska ta vägen.. Men det är massa vissa nätter..!

Hur mår ni? kramar

2010-04-17 @ 19:23:41
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0