Vårkänslor


I går var första dagen jag hade riktiga vårkänslor. Solen sken, det var varmt i luften och det luktade vår. :-) Kan inte beskriva doften av vår men när vi gick på stan inne i Örebro ville jag helt plötsligt kolla på klänningar, kjolar, färgglada sjalar och köpa sommarkläder till Joline. Våren är nog på gång nu och ingen kommer att  vara gladare än jag över att få slippa snö, slask och mörker. Go våren/sommaren!

I dag har jag tre korta lektioner i skolan. Innan tänkte jag ta med mami ut på långpromenad. Ikväll ska jag och Andreas på bio och som vanligt kommer det att bli en kamp om vilken film vi ska se, då vår smak för film inte riktigt synkar. Jag vill se Män som hatar kvinnor. Vad ska ni göra i helgen?





Kommentarer
Postat av: Anonym

snön får gärna försvinna nu :/..

Män som hatar kvinnor ska jag se i morgon men den har premiär idag så det kan kanske vara lite svårt att få biljetter? annars tycker jag ni ska gå och se den, har du läst boken?? Kram Kram

2009-02-27 @ 08:58:47
Postat av: Johanna

Det var jag som skrev kommentaren ovan vet inte men namnet och allt försvann :/

2009-02-27 @ 09:00:42
URL: http://lindich.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag ska se "Män som hatar kvinnor"!

2009-02-28 @ 13:13:56
URL: http://cajsalindheden.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0