Konsum och snorig unge

Har precis varit på konsum och handlat med Joline. Hon fick sitta i en sån där korg som man drar efter sig, för jag hade ingen 5 krona till vagn. Hon såg så jäkla söt ut och det var smart och praktiskt eftersom att jag bara skulle handla några få saker (och dem tog jag i en korg på armen). Var jag först ut med denna ide? Haha!

Nu ska jag laga pasta carbonara och sedan lägga Joline. Hon är snuvig och hostig, min snutta! :-( Världens charmigaste lilla trollunge. I natt var en hopplös natt, hon vaknade flera gånger i timmen och bara skrek, det gick knappt att trösta henne och det var frustrerande att inte veta vad som var fel. Hon fick ligga bredvid mig i sängen och somnade så (för första gången på flera månader) men kunde ändå inte komma till ro. Var dötrött på min engelskalektion på eftermiddagen idag (japp, ni hörde rätt.. jag? trött?) och höll på att somna. Kändes hemskt! I kväll ska jag lägga mig relativt tidigt, ska försöka hinna sola och färga håret chokladbrunt. De luxe med lite onsdagslyx!

Mamma & Joline, ett superteam!
(det rimmar)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Så söt hon är. helt gudomlig =) ha en bra dag.

2009-02-25 @ 18:43:31
URL: http://lindich.blogg.se/
Postat av: Linda med Emilia

Haha jo Emilia har åkt varukorg efter mamma ;) men hon börjar tycka det är lite trångt nu. Kram på er!!!

2009-02-27 @ 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0