Tryffel... och en massa plugg.




Det  blir ingen BIO ikväll för jag är alldeles för trött :-(

Jag har inte sovit ordentligt på många nätter och känner mig alldeles slut. Idag
somnade jag flera gånger på lektionen och då är det illa, för tro mig, jag är inte
den trötta typen som somnar i skolan utav alla ställen. Kände mig hemsk. Blek,
ful och ofräsch. Inte en glammodag!

I kväll blir det lite plugg om jag orkar men det hoppas jag. Det finns alltid massvis
att göra, en hög att välja och vraka ut. Problemet är bara att det aldrig känns som att
den minskar. Just nu sitter Joline bredvid mig och käkar banan! NAM, NAM, NAM...

Jag ska även baka tryffel med mamma och Francesca!


KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0