Torsdag i Örebro


I dag ska jag och Joline ta 10:00 bussen till Örebro. Vi ska shoppa några saker på stan, gå till Unga mammor samt träffa Anna och Leon. Var väldigt längesedan nu så det ska bli roligt. Sedan ska vi åka med Andreas hem när slutar skolan, så då slipper vi en bussresa iallafall. I kväll ska jag plugga så jag har det överstökat till fredag & lördag, som jag försöker att hålla som två pluggfria dagar och sedan köra igång på söndag igen.

På lördag har jag & Josefine en tjejkväll. Först lite karaoke & tjejsnack hemma hos mamma där vi ska göra oss iordning (vi har lagt patent på mammas lägenhet mellan lördag och söndag) sedan in till Örebro och äta Grekisk mat på Hellas. Senare på kvällen ska vi hem till mamma igen, kolla på tjejfilm och äta massvis med godis & chibba, mera tjejsnack och sång sedan läggis och sovmorgon på söndagen. Långfrukost i soffan och långpromenad på söndagen blir det också... Låter det inte alldeles underbart? Detta är min present till Josefine som fyllde 18 år den 31/1! 

I kväll lovar jag bilder, bla. på Joline när hon går. 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en alldeles utmärkt helg det!

2009-02-05 @ 19:25:44
URL: http://cissislife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0