Tjejig kväll med min bästaste Josefine




Kvällen ska jag spendera med denna snygging! Plus våra underbara tjejer..

Jag & Joline ska sova över hemma hos Josefine & Jimena i natt. MYS!!! Antar att det blir allt möjligt gott så som Indianstek (recept hittar ni här) och andra onyttigheter. Vi ska även plugga. Jag ska skriva klart mitt arbete i Hi A,
om dagarna när Berlinmuren revs, samt hjälpa Josefine med en muntlig redovisning. Senare på kvällen börjar
Wallander - fotografen på Tv4+, vi kanske tittar på den. Trevligt och underbart ska det bli i allafall! Och kul för tjejerna att få leka lite.

Ha en WONDERFUL kväll
/ Jasmine & Joline



Kommentarer
Postat av: =)

spela in klipp när ni sjunger =D

2009-02-21 @ 15:49:41
Postat av: Anna

Hejhej! Ja, Ellicka växer så de knakar. Hinner knapp köpa några kläder till henne innan dom redan är för små. :P

Vi mår bra, lite jobbigt & stressigt nu eftersom jag & Ellickas pappa håller på att gå isär. Så vet inte riktigt hur allt kommer blir och hur allt ska lösa sig så smärtfirtt och snabbt som möjligt.

Hur är altl med er?

Kramar!!

2009-02-21 @ 16:40:05
URL: http://fikasugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0