Tack Gud, för surt godis!




Plugga.
Jag har varit på ICA och köpt surt godis för ikväll blir det minsann att plugga till
sent. Josefine ska göra samma sak så jag har henne både som mentor och
bästa vän över msn hela kvällen/natten. Mys! Det är alldeles underbart att ha
en bästa vän att dela denna "börda" med. Bättre med tvåsamhet, helt enkelt.

Jag ville passa på att tacka för det sura godiset som jag aldrig skulle klara mig utan.

Joline kan sjunga "imse, vimse, spindel....", sååååå duktig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag har följt din blogg nu i snart ett år och jag måste bara säga en sak. Du inspirerar. Nu menar jag inte att jag som 17-åring skall gå och skaffa barn utan din styrka att orka med vardagen med familj, hushåll, vänner och skola. Jag förvånas själv ibland och kan undra hur du orkar då jag själv sätter upp mål efter mål som aldrig uppfylls.

Tänkte hur som helst bara säga att du är en av mina inspriationskällor i vardagen och tyckte att du kanske ville veta det :)

ha de gött!

2009-02-10 @ 22:46:59
URL: http://sugarx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0