Söndagstrams





Prinsessan sover och jag sitter här och äter röda hjärtan som jag fick utav
mormor & morfar igår. I går kväll fick jag världens ryck och började möblera
om och göra om i lägenheten. I dag, när jag ser resultatet i dagsljus undrar
jag varför jag inte på kommit på dessa ideér tidigare? Blev skit bra! Köpte
nya krukor, blommor, ljuslyktor och en tavla till sovrummet och resten utav
saker hade vi här hemma, jag bara bytte plats på dem.. och vips, snyggt!!!

I dag ska vi ha en familjedag och jag ska promenera i det vackra vädret.
Joline ska åka pulka. I kväll blir det Beck - Gamen som visas på 4:an. Kram

Bilder från sommaren..






Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa bilder på lägenheten???

2009-02-15 @ 11:35:44
Postat av: Fredrica

Hej, jag är själv gravid och är fundersam över om jag ska behålla barnet, skulle behöva lite råd. Har du lust att hjälpa :D ?

2009-02-15 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0