Skönt med sällskap..


Just för tillfället är klockan 00:37. Jag sitter här med städtofs & trasiga, slappa mjukisbrallor. Glammigt va? Som vanligt pluggar jag. Engelskaprov imorgon som jag verkligen vill ha mvg på. Josefine är med över msn & så pratar vi lite då och då. Josefine är min terapi, glädje och inspiration i allt detta. Tack darling!

Joline,
den andre glädjespridaren står i sin säng och låter "mamamamamamama" och "ajajajajajaj" fast hon borde sova. Så, det är bara att natta om henne och sedan plugga vidare för att till sist natta mig själv.

En nattkram från oss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du aldrig om Andreas? Varför hjälper han aldrig till med Joline på helgerna osv? han jobbar väl inte 24/7 liksom? och när du är sjuk osv nån helg och villha mer tid så ger u bort henne till din morsa, varför kan inte andreas ha henne? och tycker det är dumt att du aldrig svarar på sådana här frågor.



2009-02-03 @ 14:35:07
Postat av: Amanda

Vad fin du är! Du har ett jättefint ansikte.

2009-02-03 @ 16:06:32
Postat av: Anonym

ja jag undrar jag oxå, har ställt dig frågan tidigare ang om joline inte får vara hos sin farmor, men jag har inte heller fått svar, utan du svarar ju bara på alla "snälla" frågor, e du rädd för sanningen eller vad e problemet.

2009-02-03 @ 17:36:05
Postat av: Emelie

du är verkligen en otrolig kämpe, måste bara få de sagt :)

2009-02-03 @ 22:58:06
URL: http://emeliefahlens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0