Pannkakor


Jag kom på den underbara idén att laga pannkakor till middag. Det har vi bara ätit 1-2 gånger sedan vi flyttade hit, för snart ett år sedan. I brist på ork och motivation till avancerad matlagning idag blev jag vips sugen på pannkakor och som tur är hade vi alla ingredienser hemma. Mums ska det bli!

Joline sover ordentlig skönhetssömn just nu. Hon har sovit jättelänge och jag har fördrivit tiden med MAMA, underbara MAMA, som kom i brevinkastet idag. Jag blir lika glad och överraskad varje gång. Som julafton en gång i månaden ungefär.

Ett stärkande reportage
om Camilla Läckberg som ni kan
läsa på MAMA's hemsida. Där kan ni också läsa en hel del
intressant saker och Hannah Graaf's blogg. Om ni har lite
tid över, kika in!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0